poniedziałek, 25 listopada 2013

BOOKARNIA - najpiękniejsze miejsce z książkami


Jakiś czas temu wybraliśmy się z moim chłopakiem do Trójmiasta. Oprócz obowiązkowych zakupów w galerii, odwiedzin u znajomych czy gofrów na gdańskiej starówce, musieliśmy zajrzeć do jakiejś kawiarni, które zresztą oboje uwielbiamy. Tym razem padło na Bookarnię. To kawiarnio-księgarnia, która znajduje się w jednej z bocznych uliczek sopockiej starówki. Trafiliśmy tam bez problemu, bo wszędzie widać drogowskazy, które ułatwiają drogę. Byliśmy właśnie po spacerze na molo, więc oboje zdecydowaliśmy się na herbatę, która była przepyszna! Ja oczywiście nie mogłam poprzestać na herbacie, więc zapragnęłam spróbować ciasta czekoladowego. Było cudowne, jednak żałowałam, że kawałek był taki malutki :( Co jednak w Bookarni jest niesamowite, to to, że jesteśmy otoczeni przez książki. Powieści, biografie, książki podróżnicze czy te dla dzieci. Siedzisz sobie, pijesz niesamowitą herbatę i sięgasz po książkę. Możesz ją przeglądać, przeczytać fragment, a co więcej - możesz ją kupić. Trzeba tylko uważać, by nie zaplamić książek, co w przypadku takiej niezdary jak ja było niemałym wyczynem :P Ja wykorzystałam czas spędzony w Bookarni i znalazłam parę książek, które chciałabym przeczytać. Chciałam je też kupić, ale podróż do Gdańska trochę obciążyła mi konto i kupowanie książek zostawiłam na następny raz. Bo że będzie następny to jestem przekonana. Wrócę do Bookarni z pewnością, wypiję herbatę, zjem ciasto (może tym razem marchewkowe) i kupię książkę :) Wszystkim Wam serdecznie polecam to miejsce. Jest cudowne!




Genialny sufit:)




2 komentarze :