piątek, 25 kwietnia 2014

Książkowe inspiracje. Książki ♥


W tym tygodniu obchodziliśmy Dzień Książki. Ja nie świętowałam go jakoś szczególnie, ale postanowiłam to nadrobić. Przygotowałam dla Was zdjęcia, na które natknęłam się w Internecie i które mogą choć w małym stopniu obrazować moją miłość do książek. Dzisiaj, przeglądając obrazki, zastanawiałam się, kiedy zaczęła się moja przygoda z czytaniem. I naprawdę nie pamiętam. Wiem, że jak byłyśmy małe, książki czytał nam tata, oczywiście z naśladowaniem głosów. Potem czytałam sama, jak już dorwałam jakąś książkę, to i po kilka razy trzeba było ją czytać - bo przecież raz nie wystarczy :D Książki, jak sami widzicie i czytacie, czytam do tej pory i nie wyobrażam sobie lepszego zajęcia i tak już pewnie zostanie :) A Wy pamiętacie swój początek zauroczenia książkami - koniecznie się z nami podzielcie!













Zdjęcia: weheartit.com

W pobliżu: Z okazji Światowego Dnia Książki w Olsztynie został zorganizowany BookFest. Podczas trzech dni odbywają się warsztaty ilustratorskie, kulinarne, komiksowe, spotkanie autorskie, chowanie książek w Olsztynie (przeprowadzane przez mojego M. z koziolkuj.pl <3), a także szycie Czytusia. Czytuś to maskotka akcji Olsztyn czyta. Na tym wydarzeniu każdy mógł uszyć sobie swojego, pod kierownictwem autorów bloga Tulanki. Ja niestety nie mogłam tam być, ale M. uszył mi maskotkę. Zobaczcie, jak świetnie czuje się u mnie w pokoju. Wszystkie osoby z Olsztyna zapraszam na dzisiejszy wieczór do książnicy. Program wydarzenia możecie znaleźć tutaj: BookFest w Olsztynie.

Mój Czytuś :) Dziękuję :*




4 komentarze :

  1. Piękne inspiracje! :)
    I należy się pochwała Marcinowi za dzielne szycie Czytusia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Ja jestem z niego taka dumna, bo twierdził, że guzika nie umie przyszyć, a tak mu dobrze poszło :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać te najpiękniejsze :) Więcej takich zdjęć znajdziesz w kategorii Inspiracje :)

      Usuń