niedziela, 26 kwietnia 2015

Rowerem po Brzezinach



Studiując w Olsztynie, miałam szczęście znaleźć stancję na jednym z piękniejszych osiedli w mieście. Uwielbiam tu spacerować, bo za każdym razem można znaleźć nowy, niesamowity zakątek. W przyszłym miesiącu po czterech latach wyprowadzam się z tego miejsca. Nowe, choć mniej urokliwe, będzie już nasze, więc nie mogę się doczekać. Wczoraj, korzystając z pięknej pogody, wzięłam rower i pojechałam na przejażdżkę po osiedlu. Zobaczcie, jak pięknie wiosną wyglądają Brzeziny. Ja na pewno będę je mile wspominać :)








W oddali widać miasteczko uniwersyteckie.










2 komentarze :

  1. Przyjemnie wygląda :). Chyba w końcu mi leki na alergię zaczęły działać, więc może też się na taki sympatyczny, wiosenny spacerek załapię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, trzeba korzystać z tak pięknej pogody :) A i niedługo majówka, to i czas na spacery się znajdzie :)

      Usuń