poniedziałek, 7 grudnia 2015

Książka pod choinkę - dla niej



Święta tuż tuż, w galeriach mnóstwo ludzi, dzisiaj w radiu pierwszy raz słyszałam Last Christmas (Wy też kochacie tę piosenkę?). Coraz częściej myślimy też o prezentach dla bliskich. Dzisiaj podpowiem Wam kilka pozycji, które na pewno sprawdzą się jako prezent dla dziewczyn, żon, mam, babć czy przyjaciółek. Ja sama chętnie znalazłabym je pod świątecznym drzewkiem :)



Dziewczyna z pociągu, Paula Hawkins

Obecnie najlepiej sprzedający się bestseller Empiku. Książka recenzowana jako trzymająca w napięciu i nieprzewidywalna. Rachel codziennie rano dojeżdża pociągiem do pracy. Na jednej ze stacji obserwuje ludzi mieszkających w pobliskich domach. Pewnego dnia, niezależnie od siebie, staje się częścią ich historii.



Czas pokaże, Anna Ficner-Ogonowska

Bardzo lubię poprzednie książki tej pisarki. Nie mogłam się od nich oderwać. Mam nadzieję, że i ta powieść mnie zachwyci. Julka prowadzi poukładane życie, pełne wsparcia rodziny i ukochanej przyjaciółki. Jednak jedno drgnięcie serca może ten spokój zburzyć i wprowadzić zamęt. Julka będzie musiała zdecydować, czy warto i czy chce iść za jego głosem.



Elementarz stylu, Katarzyna Tusk

Tą książkę umieściłam na swojej prezentowej liście. Katarzyna Tusk jako jedna z wielu blogerek wydała w mijającym roku książkę. I z całym przekonaniem można powiedzieć, że jest to jedna z najpiękniej wydanych książek, jakie widziałam. Jest dopracowana w każdym szczególe, co zwiększa przyjemność z jej czytania. Mam ogromną nadzieję, że znajdzie się pod moją choinką!



Jadłonomia. Kuchnia roślinna, Marta Dymek

Wy też ulegliście modzie na zdrowy styl życia? Ja wciąż się staram na niego przestawić, ale te ciastka, ptysie i kinder bueno mnie od tego skutecznie odsuwają :) Lubię jednak od czasu do czasu zjeść coś innego, zdrowego, niekoniecznie z mięsem. Jeśli i Wy tak macie bądź lubicie eksperymentować, sięgnijcie po tą książkę. Nie są to propozycje wyłącznie dla wegan. Mnóstwo osób jedzących mięso uwielbia hummus, który można przygotować samemu zamiast sięgać po gotowy.




Love, style, life, Dore Garance

Kolejna autorka bloga o modzie decyduje się wydać książkę. Jest to jednak książka długo oczekiwana, bo Garance Dore jest jedną z najbardziej znanych ekspertek stylu. W jej książce nie znajdziecie wyłącznie rad, jak się ubrać, ale też jak kochać. Według niej styl wciąż sprawdza się do jednej rzeczy - kiedy, w jakich sytuacjach i dzięki czemu człowiek może czuje się piękny.




Zaczarowany las, Johanna Basford

W ostatnim czasie cieszą się ogromną popularnością. Bo kto nie chciałby wrócić choć na chwilę do czasów dzieciństwa? Zapomnieć, uspokoić się i oddać tylko kolorowaniu. Kolorowanki to moim zdaniem świetny pomysł i coś czuję, że i ja je na nowo pokocham.

A Wy jakie książki kupicie pod choinkę?






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz