niedziela, 15 listopada 2015

Nowości w biblioteczce - październik i listopad



Kochani! Cóż może być lepszego na długie, jesienne wieczory niż ciepła herbata, książka i gruby, miękki koc? W moim przypadku jest to kołdra, ale i tak jest super :) Dzisiaj pokażę Wam książki, które pojawiły się u mnie w ciągu ostatnich tygodni. Na tym pewnie nie koniec, bo mam kolejne książki już upatrzone i przymierzam się do ich kupna.






19 razy Katherine, John Green

Uwielbiam książki tego pisarza. Historie nie są skomplikowane, ale chwytają za serce i przekazują prostą historię o życiu. I choć często nie zaskakują, przypominają o rzeczach, uczuciach, które powinny być najważniejsze, a o których się zapomina. Mam nadzieję, że ta powieść również mi się spodoba.
Colin miał już dziewiętnaście dziewczyn o imieniu Katherine. Wszystkie go rzuciły. Chłopak postanawia wyruszyć w podróż po Ameryce, by odnaleźć nie tylko jedyną miłość, ale i samego siebie.




Norwegian Wood, Haruki Murakami

To jedna z najbardziej znanych powieści słynnego japońskiego pisarza. Podobno tę książkę przeczytali w Japonii wszyscy. Toru jest zakochany w pięknej Naoko. Jednak ich miłość zostaje naznaczona śmiercią wspólnego przyjaciela.




Warkocze. Przewodnik krok po kroku, Laura i Marie

Książkę tę otrzymałam w prezencie od Wydawnictwa Między Słowami. Chyba ktoś tam wie, że uwielbiam warkocze, jednak nie mam zupełnie talentu do ich tworzenia. Książka jest pięknie wydana, wszystkie fryzury są doskonale wytłumaczone, pokazane jest krok po kroku, jak je stworzyć. Jednak cały czas zastanawiam się, czy takie wydania mają sens. Jest przecież YouTube, można tam znaleźć wszystkie rodzaje warkoczy. A jak Wy myślicie? Zdecydowalibyście się na taką książkę?





Podróż ku nieskończoności. Moje życie ze Stephenem, Jane Hawking

Stephen Hawking to jeden z najbardziej znanych i najwybitniejszych naukowców na świecie. O jego niesamowitym życiu, gdzie dzięki swoim odkryciom staje się sławny, a z powodu choroby, coraz słabszy, opowiada żona, która tą codzienną walkę obserwowała z bliska. To właśnie tą książkę czytam teraz. Spodziewałam się, że będzie nudna i pełna niezrozumiałych terminów. Jest to jednak historia uczucia, które już od samego początku musiało pokonać mnóstwo trudności.




100 powodów, by kochać Ryana Goslinga, Joanna Benecke

Uwielbiam Goslinga, ale żeby aż tak? :) Książkę dostałam od narzeczonego, który nie wiem, co sobie myślał. Obiecuję jednak, że do niej zajrzę i na pewno dowiem się czegoś więcej o aktorze, niż to, że jest bardzo przystojny i ogromnie utalentowany.

A Wy co czytacie jesienią? 




2 komentarze :

  1. Norwegian wood to świetny wybór, Murakami świetnie pisze ;) Chociaż w niektórych momentach trochę pozmieniałabym wątki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Arabski świat emire khidayer

    OdpowiedzUsuń