czwartek, 9 czerwca 2016

Nowości w biblioteczce - maj/czerwiec



W mojej biblioteczce kolejne książki! Mam niesamowite szczęście, że najpiękniejsze i najfajniejsze dni w roku (oprócz Bożego Narodzenia i rocznicy ślubu) przypadają na przełomie maja i czerwca. Radość jest podwójna - na zewnątrz jest pięknie i ciepło, a w prezencie dostaję książki. I dzisiaj chcę się pochwalić tymi najnowszymi. Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę je czytać!




Elementarz stylu

To książka jednej z moich ulubionych blogerek, Kasi Tusk. Jej bloga czytam od początku, najpierw chciałam się przekonać, o czym pisze córka premiera. Tak mi się spodobało, że zostałam i notki czytam z ogromną przyjemnością. Kiedy w księgarniach pojawił się Elementarz bardzo chciałam go przeczytać, ale nigdy się nie złożyło. Wczoraj dostałam książkę od męża i cieszę się bardzo! Pierwsze, co zauważyłam to zachwycające zdjęcia. Przepiękne, wybrane z ogromną starannością i niezwykle dopracowane. Mam nadzieję, że treść też taka będzie. Dam Wam znać.





Królowa Mafii

Wcześniej o tej książce nie słyszałam. Dostałam ją od przyjaciółki. Książka opowiada o życiu Moniki Banasiak, żony jednego z najbardziej znanych polskich gangsterów - Słowika. Pochodziła z dobrego domu, studiowała medycynę, żyła w świecie pełnym narkotyków i zbrodni. Przez wiele lat wierna mężowi, w końcu poznała kogoś innego. To był początek końca jednego z najsłynniejszych związków w polskiej mafii. 





Zanim się pojawiłeś

Siostra, dziękuję! Odkąd tylko zobaczyłam na Youtube zwiastun filmu nakręconego na podstawie tej książki, wiedziałam, że ją przeczytam. Film wchodzi do kin już w ten weekend - nie mogę się doczekać i jestem pewna, że będzie piękny, zwłaszcza, że główną rolę gra uwielbiany przeze mnie Sam Claflin. Jednak książka ciekawi mnie równie mocno - jest bestsellerem New York Timesa, a na całym świecie sprzedało się już 6 milionów egzemplarzy. Lou właśnie traci pracę w kawiarni i szukając jakiegokolwiek zajęcia, zostaje opiekunką młodego, sparaliżowanego bankiera. Chłopak zrezygnował już z życia, nie wychodzi na zewnątrz, nie spotyka się z ludźmi. Po poznaniu Lou znowu otwiera się na świat i przypomina sobie, jak piękne może być życie.  


A jakie książki pojawiły się ostatnio w Waszych biblioteczkach?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz