środa, 29 lipca 2015

Nowości w biblioteczce - czyli co kupiłam na wyprzedażach



Uwielbiam wyprzedaże. Rzeczy nowe, często drogie, na które nie można sobie wcześniej pozwolić, można kupić po niższych cenach. I nie mówię tu tylko o ubraniach, butach czy akcesoriach. Całe szczęście, księgarnie też obniżają ceny. Klika dni temu wpadłam na chwilę do Empiku i wyszłam z książkami. Nie mogłam nie skorzystać. 






Do tej książki zbierałam się już długo, długo. Niezgodną chciałam przeczytać już po obejrzeniu pierwszej części filmu. Dzisiaj nie mogę uwierzyć w to, że idąc do kina, nie wiedziałam, że film jest ekranizacją powieści. Teraz po obejrzeniu drugiej części, już nie mogę doczekać się lektury. 




Druga książka to jedna z najsłynniejszych, a może właśnie ta najważniejsza, powieści japońskiego autora, którego teraz czytają wszyscy. Ja już jedną powieść Murakamiego przeczytałam (recenzja tutaj: Na południe od granicy, na zachód od słońca) i choć mnie nie zachwyciła, to z pewnością zaciekawiła i zachęciła, by dalej poznawać jego twórczość. Ja mam wydanie kieszonkowe Norwegian Wood - w Empiku wszystkie tego typu wydania były przecenione.




Ostatni mój łup to powieść 19 razy Katherine jednego z najpopularniejszych amerykańskich autorów. Ja przeczytałam już jego dwie powieści Gwiazd naszych wina, którą uwielbiam i bardzo wszystkim polecam (recenzja tutaj: Gwiazd naszych wina) oraz Papierowe miasta, których ekranizacja wchodzi teraz do kin. Kiedy więc tylko zobaczyłam, że wszystkie powieści Johna Greena są w niższej cenie, kupiłam kolejną książkę. I mam nadzieję, że i ona mnie nie zawiedzie.


Dajcie znać, co Wy upolowaliście w księgarniach :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz