środa, 6 maja 2015

Wyprzedaż książek #1



Kilka dni temu zapytałam Was na Facebooku czy bylibyście zainteresowani wyprzedażą książek. Jako że z moim narzeczonym zamieszkamy niedługo w nowym mieszkanku, chcę zrobić miejsce na nowe książki. Wiem, że niektórzy twierdzą, że nie mogliby pozbyć się swoich książek, ja natomiast pomyślałam, że po co mają stać na półce, skoro innych mogą ucieszyć, a ja już zapewne do nich nie wrócę. Dlatego, jeżeli Wam się któraś z książek spodoba i byście chcieli ją mieć - kupujcie i czytajcie :)

Jak kupić książkę? Jeżeli spodobała Ci się któraś z książek, zarezerwuj ją w komentarzu i napisz do mnie maila na adres marta.mal.111@gmail.com.

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Olsztynie, Łomży, Płocku :)

Lista książek:

1. Lot motyla, Barbara Kingsolver - 15 zł - recenzja tutaj
2. Żony astronautów, Lily Koppel - 15 zł - recenzja tutaj
3. Piękny dzień, Elin Hilderbrand - 15 zł - recenzja tutaj
4. Zabić arcyksięcia, Greg King, Sue Woolmans - 20 zł - recenzja tutaj
5. Oczyszczenie, Andrew Miller - 20 zł - recenzja tutaj
6. Tajemnica Pani Ming, Erin-Emmanuel Schmitt - 10 zł - recenzja tutaj
7. Przystań na krańcu świata, Francesca Brill - 15 zł - recenzja tutaj
8. Stażystka, Mimi Alford - 15 zł
9. Białe trufle, N.M. Kelby - 15 zł - recenzja tutaj
10. Zawsze o tym marzyłam, Rita Golden Gelman - 15 zł - recenzja tutaj
11. Ogród Afrodyty, Ewa Stachniak - 15 zł - recenzja tutaj
12. Apetyt, Philip Kazan - 15 zł - recenzja tutaj
13. Zmierzch, Stephenie Meyer - 10 zł
14. Księżyc w nowiu - 10 zł
15. Zbrodnia i wina, Michał Bardel - 10 zł
16. Walizki hipochondryka, Mariusz Sieniewicz - 10 zł

Oczywiście istnieje możliwość negocjacji ceny :) Do każdej ceny książki dolicz 5 zł za wysyłkę.




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz